sitemap.xml
بهترین منبع آموزشی و اطلاعات راجب دستگاه بسته بندی و ماشین آلات خط تولید حبوبات، خشکبار، خط تولید قند، صنعتی و خانگی...
نحوه شستن میوه ها و سبزیجات
یک شنبه 30 مرداد 1401 ساعت 16:41 | بازدید : 90 | نویسنده : اریان زاگرس ماشین | ( نظرات )

نحوه شستن میوه ها و سبزیجات به این صورت است که:

این فوق العاده ساده است (و نه، مدت زمان جادویی برای مدت زمان شستن سبزیجات یا میوه ها وجود ندارد)، اما نادیده گرفتن تنها یک عنصر از فرآیند شستشوی سبزی که می تواند منجر به خوردن محصولات ناایمن شود نیز ساده است

با آوردن محصولات خوب به خانه شروع کنید. محصولاتی را بدون کبودی، کپک یا سایر علائم آسیب انتخاب کنید. اگر اقلام از قبل برش خورده شده می‌خرید، مطمئن شوید که در یخچال نگهداری شده یا روی یخ در سوپرمارکت به نمایش گذاشته شده‌اند (و اینکه تاریخ بهترین زمان خود را سپری نکرده‌اند ).

میوه ها و سبزیجات فاسد شدنی را در یخچال (مگر اینکه یکی از بهترین موارد در دمای اتاق باشد) در دمای 40 درجه فارنهایت یا کمتر نگهداری کنید تا زمانی که آماده استفاده از آنها شوید. همیشه میوه ها و سبزیجات از قبل خرد شده را نیز در یخچال نگهداری کنید.

قبل و بعد از دست زدن به محصولات تازه، دست های خود را به مدت 20 ثانیه با آب گرم و صابون بشویید.

محصول را قبل از پوست کندن بشویید. به این ترتیب آلاینده ها از چاقوی شما به میوه یا سبزی منتقل نمی شوند.

میوه یا سبزی را زیر آب خنک خنک نگه دارید و در حین آبکشی آن را به آرامی مالش دهید. نیازی به صابون نیست. (قارچ ها یک استثنا هستند، در اینجا با آنها آشنا شوید .)

از یک چاقوی تمیزکننده تیز برای جدا کردن قسمت های آسیب دیده یا کبودی استفاده کنید.

برای محصولات سفت مانند خربزه و کدو حلوایی زمستانه، ممکن است ترجیح دهید از یک برس سبزیجات تمیز برای تمیز کردن سطح هنگام شستشو استفاده کنید.

با سطوح ناهموار و ناهموار مانند گل کلم و کلم بروکلی تولید کنید، باید 1 تا 2 دقیقه در آب سرد (با برگ های بیرونی از قبل جدا شده) خیس شود تا آلودگی ها از گوشه ها و سوراخ ها پاک شوند. سپس دوباره آبکشی کرد.

قبل از استفاده از یک پارچه تمیز یا حوله کاغذی برای خشک کردن محصول استفاده کنید.

برچسب‌ها: شستن سبزی ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


کارافرینی با دستگاه بسته بندی
چهار شنبه 8 مرداد 1401 ساعت 15:33 | بازدید : 67 | نویسنده : اریان زاگرس ماشین | ( نظرات )

کارافرینی با دستگاه بسته بندی چگونه انجام دهیم؟

دستگاه بسته بندی از جمله دستگاه هایی است که در صنعت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و افرادی که در راستای تولید هر نوع محصولی فعالیت دارند باید بدانند که با بسته بندی میتوانند محصولات خود را بهداشتی تر به فروش برسانند و مشتریان بیشتری داشته باشند و اطمینان آنها را جلب کنند.

کار آفرینی دستگاه بسته بندی چیست؟

دستگاه بسته بندی با ظرفیت های متفاوتی قابل عرضه میباشند و میتوانید متناسب با نوع نیاز خود این دستگاه ها را خریداری نمایید.در واقع دستگاه بسته بندی دارای ظرفیت متناسبی است و هر فردی متناسب با نوع نیاز و سللیقه ی خود میتواند از میان دریایی از مدل ها و ظرفیت ها که به دست مهندسین داخل کشور ساخته میشوند دستگاه مربوط به فعالیت خود را خریداری نمایند.

دستگاه بسته بندی خانگی

بهترین روش ها برای کارافرینی با دستگاه بسته بندی

این نوع دستگاه برای افرادی که قصد راه اندازی یک کار و شغل خانگی را دارند مناسب میباشد و میتوانند با خرید این دستگاه در مدت زمان مشخص شده ای به خواسته و هدف خود دست بیابند.

دستگاه بسته بندی در ابعاد و ظرفیت های بزرگتر نیز مناسب افرادی است که از این فعالیت به عنوان یک شغل و کسب و کار میخواهند درامد زایی کنند بنابراین با خرید دستگاه بسته بندی میتوانید در زمینه ی تولید میوه و سبزی های خشک شده فعالیت داشته باشید و موفقیت های گسترده ای را به دست آورید به همین منظور ما میتوانیم خدمت رسان شما عزیزان باشیم.

قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته بندی با قیمت مناسب و ضمانت به مشتریان داده میشود تا آنها بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری به فعالیت خو ادامه دهند و در صورت نیاز دستگاه های مناسب دیگر را خریداری نمایند .

دستگاه بسته بندی برای بسته بندی حبوبات ، خشکبار ،انواع محصولات به جز مایعات و محصولات پودری که دستگاه های جداگانه ای دارند میتواند مناسب باشد با خرید دستگاه بسته بندی میتوانید اطمینان داشته باشید که محصولات خود را میتوانید بهداشتی تر و با درج برند مخصوص به مشتریان تحویل دهید.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه بسته بندی ادویه جات
پنج شنبه 7 مرداد 1401 ساعت 8:39 | بازدید : 71 | نویسنده : اریان زاگرس ماشین | ( نظرات )

اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی ادویه جات را دارید میتوانید از دستگاه های بسته بندی توزین دار ، دستگاه بسته بندی حجمی ، دستگاه بسته بندی پودری خریداری نمایید. این دستگاه ها نحوه کاری آنها با یکدیگر متفاوت هستند. اگر شما میخواهید تا دستگاهی تهیه نمایید که ادویه را از قوطی ها پر کند باید دستگاه قوطی پر کن حجمی را تهیه نمایید دستگاه بسته بندی توزین دار بسته ها را در سلفون بسته بندی میکند. و بسته هایی مربعی شکل و یا مسطتیلی شکل بنا به ابعاد و وزنی که از طریق صفحه نمایش دستگاه انتخاب کرده اید تولید میکند.

در بسته بندی حجمی معیار وزن کردن حجم میباشد اما در بسته بندی با دسستگاه توزین دار معیار بسته بندی وزن میباشد دستگاه های بسته بندی توزین دار برای اکثر مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرند و با خرید یک دستگاه میتوانید خشکبار ، حبوبات ، ادویه جات ف و هرآنجه در نظر دارید را بسته بندی نمایید.

دستگاه بسته بندی ادویه جات

قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات

همانطور که در بالا ذکر شد دستگاه بسته بندی ادویه جات بنا به سلیقه و نیاز مشتری متفاوت است و بسته ها در قوطی ، سلفون ، نایلون و ... بسته بندی میشوند که هر کدام از این بسته بندی ها کار یک دستگاه میباشد و همچنین این دستگاه ها میتوانند بنا به درخواست و نیاز مشتری داری کاربرد ها و عملکرد ها و سرعت های گوناگونی باشند

که ما در تلاشیم تا با مشاوره دادن به خریداران در ابتدا راهنمایی لازم برای انتخاب مناسب ترین دستگاه را داشته باشیم و سپس در زمینه ی قیمت نیز دستگاهی با کیفیت و ضمانت را به شما تقدیم نماییم تا شما بتوانید از خرید یک دستگاه بسته بندی ادویه جات که کیفیت و کارایی بالایی دارد لذت ببرید.

اگر دستگاهی که کیفیت و ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش آن برای شما از اهمیت بالایی برخوردار میباشد پیشنهاد ما به شما مراجعه به زاگرس ماشین کرج میباشد.

خرید دستگاه بسته بندی ادویه جات

با خرید یک دستگاه بسته بندی ادویه جات خواهید توانست رونق و گسترش کسب و کار را برای خود به ارمغان آورید و تولیدات داخل کشور را گسترش دهید زیرا که در کشور همه ی مواد و محصولات تولید میشوند از جمله حبوبات ، خشکبار ، زیتون ، زعفران که کشاورزان میتوانند محصولات خود را در بسته بندی تحویل بازار رقابت دهند و صادرات را گسترش دهند تا مجور به واردات محصولات خارجی نباشیم و خوداشتغالی و افزایش کسب و کار را برای شما به همراه داشته باشیم.

بنابراین میتوانیم به آدرس ما مراجعه نمایید و یا با شماره های تماس ما ارتباط برقرار نمایید

تماس با ما

02634719222 – ۰۲۶۳۴۷۱۶۹۵۲
۰۹۱۲۳۶۳۴۳۴۵ – ۰۹۱۲۳۶۳۸۷۸۱

آدرس ما

کرج ، کمالشهر ، بلوار شورا ، خیابان چهارم ، پلاک 23

مشخصات دستگاه بسته بندی ادویه جات را میتوانید از ما جویا باشید تا در این راستا شما را همراهی کنیم

دستگاه بسته بندی ادویه جات با سرمایه ی اندکی خریداری میشود و شما میتوانید با خرید این دستگاه سود بالایی را کسب نمایید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه بسته بندی خشکبار
پنج شنبه 6 مرداد 1401 ساعت 8:22 | بازدید : 73 | نویسنده : اریان زاگرس ماشین | ( نظرات )

برای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار جهت راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه ی اندک و سود بالا میتوانید دستگاه های توزین را که محبوب ترین دستگاه ها در بین تولیدکنندگان میباشد را خریداری نمایید به همین منظور ما تمام تلاش خود را داریم تا دستگاه را به شما به نحو احسنت تولید و ارائه دهیم .

اگر میخواهید دستگاهی با کیفیت و دارای ضمانت را خریداری نمایید ما به شما پیشنهاد میکنیم به مجموعه ی تولیدی و صنعتی زاگرس ماشین رجوع کنید تا این دستگاه را از سازنده بخرید. برای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار به زاگرس ماشین مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار

با خرید یک دستگاه بسته بندی خشکبار این امکان را خواهید داشت تا در طول سالهای متوالی فعالیت خود را ادامه دهید همچنین قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار در مقایسه با تولیدات دیگری که نیازمند سرمایه ی بالایی هستند بسیار ناچیز است و شما میتوانید این دستگاه را از ما خریداری نمایید.

این دستگاه از استیل مرغوب و تجهیزات بسیار با کیفیت ساخته شده است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا از طریق یک بالابر و یک دستگاه توزین دار (تک توزین ، 2 توزین ، 4 توزین ، 10 توزین) و یک نوار نقاله دستچین برای قرار گیری در زیر لوله سلفون دستگاه و قرار گرفتن بسته های آماده روی آن میتوانید در دقیقه بین 15 تا 25 بسته را تولید نمایید.

به همین خاطر زاگرس ماشین کرج آماده ی همکاری با شما عزیزان است و با بیش از دو دهه خدمت رسانی به شما عزیزان و پخش ماشین های صنعتی و بسته بندی به سراسر کشور توانسته است از اعتبار و تجربه ای با ارزش دست یابد که بتواند شما را در این راستا راهنمایی نماید و به نتیجه ی مطلوب برساند.

خرید دستگاه بسته بندی خشکبار

برای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار میتوانید با نشانه های ذکر شده در زیر تماس حاصل فرمایید و با ما ارتباط برقرار کنید 

کرج ، کمالشهر ، بلوار شورا ، خیابان چهارم ، پلاک 23
تلفن های تماس
02634719222 – 02634716952
تلفکس
02634718222 – 02634716956
موبایل
09123634345 – 09123638781
ایمیل
arianzagrosmachinery@gmail.com

مشخصات دستگاه بسته بندی خشکبار

در ادامه همراه ما باشید با معرفی مسخصات فنی دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار (مشخصات دستگاه بسته بندی خشکبار تک توزین):

مشخصات فنی محصول

سرعت بسته بندی : ۱۰ الی ۲۰ بسته در دقیقه
وزن بسته : ۲۰ گرم الی ۲۰۰۰ گرم
طول بسته : ۵ الی ۳۰ سانتی متر
عرض بسته : ۵ الی ۲۵ سانتی مترمدل دستگاه : MAZ202
عملکرد : الکتروپنوماتیک
رنگ دستگاه : الکترواستاتیک کوره ای
برق مورد نیاز : تک فاز یا سه فاز
برق مصرفی : ۲ کیلو وات
وزن دستگاه : ۳۰۰ کیلو گرم
ابعاد دستگاه : طول ۱۶۰ عرض ۱۵۰ ارتفاع ۳۱۰ (قابل تغییر)
تمامی قسمت های در تماس با مواد از جنس استنلس استیل می باشد.

تماس با ما

 
02634719222 – ۰۲۶۳۴۷۱۶۹۵۲
۰۹۱۲۳۶۳۴۳۴۵ – ۰۹۱۲۳۶۳۸۷۸۱

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هزینه خرید دستگاه میوه خشک کن و بهترین مدل ها!!
چهار شنبه 5 مرداد 1401 ساعت 16:40 | بازدید : 81 | نویسنده : اریان زاگرس ماشین | ( نظرات )

برای خشک کردن انواع آلو ، گوجه ، پیاز ، انوع میوه (سیب ، هلو ، شلیل ، پرتغال ، انبه و ... ) باید یک دستگاه میوه خشک کن با کیفیت و بزرگ از بهترین مدل ها را خریداری نمایید تا زمان و هزینه ی شما حدر نرود امروزه دستگاه ها به کمک انسانها آمده اند تا به کار ها سرعت ببخشند و امور را سامان دهند که ما میتوانیم با فروش این دستگاه ها بدون واسطه این امکان را به شما بدهیم که دستگاه را به صورت یکجا به قیمت و با کیفیت خریداری میکنید.

خشک کردن میوه جات

بنابراین با در نظر گرفتن اینکه دستگاه دارای چه کیفیتی است و برند آن چیست و از تولید داخلی میباشد و یا خیر شما میتوانید دستگاهی خریداری نمایید که جوابگوی نیاز شما باشد .دستگاه میوه خشک کن را از زاگرس ماشین کرج خریداری کنید.

ما نیز میتوانیم کلیه ی امور مربوط به ساخت و طراحی را به نحو احسنت و با سرعت بالایی برای شما به انجام برسانیم تا شما را در کمترین زمان ممکن به نحو احسنت به نتیجه برسانی

هزینه خرید دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن

قیمت دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن و وان اتوماتیک شستشو و اسلایسر میوه و هسته گیر میوه و آبگیر سانتری فیوژ را میتوانید از ما خریداری نمایید و یک خط کامل داشته باشید و کار و فعالیت خود را با دقت بالاتری و به نحو احسنت به انجام برسانید این دستگاه ها سرعت کار شما را بالا میبرند و این امکانرا به شما خواهند داد تا دستگاهی با کیفیت بالا خریداری نمایید که محصولات و میوه ها را با بهترین روش به صورت یکنواخت و با بالاترین کیفیت خشک نماید به همین ترتیب ما میتوانیم همراه شما باشیم.

 

با خرید یک دستگاه میوه خشک کن قطعا میتوانید در تولیدات خود موفق باشید و آن را گسترش دهید به همین منظور ما تمام تلاش خود را داریم تا در راستای بالا بردن کیفیت کاری به تحقق اهداف شما به بهترین شکل ممکن سامان دهیم ما میتوانیم شما را برای اینک در بازار رقابت اول باشید همراهی کنیم.برای خرید یک میوه خشک کن به مجموعه ی زاگرس ماشین مراجعه نمایید.

ضمانت و خدمات پس از فروش

 دستگاه های تولیدی ما دارای 2 سال هستند و 10 سال خدمات پس از فروش که در قرار ذکر میشود بنابراین با ما همراه باشید تا بتوانیم شما را یاری کنیم میتوانید با شماره های موجود در سایت ارتباط بگیرید و ما نیز همراه شما هستیم

یک دستگاه میوه خشک کن با کیفیت باید ویژگی هایی داشته باشد که در یک جلسه مشاوره میتوانیم شما را آگاه سازیم و شما را از خرید یک دستگاه که ظرفیت و کار شما را پاسخ دهد اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهیم

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاربرد دستگاه های بسته بندی در صنعت و تکنولوژِی
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1397 ساعت 8:2 | بازدید : 20 | نویسنده : اریان زاگرس ماشین | ( نظرات )

دستگاه های بسته بندی امروزه به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی صنایع مختلف شناخته می‌شوند.

این دستگاه‌ها با توجه به نوع طراحی بسته بندی محصولات و نیازهای بسته‌بندی آن‌ها طراحی و ساخته می‌شوند.

در طراحی و ساخت دستگاه بسته‌بندی، عوامل مختلفی مانند ابعاد و وزن محصول، نوع بسته‌بندی، حداکثر سرعت مورد نیاز، قابلیت اتصال به خطوط تولید و سایر عوامل فنی و اقتصادی مد نظر قرار می‌گیرند.

در عین حال، دستگاه های بسته بندی همچنان با چالش‌هایی مواجه هستند.

دستگاه شیرینگ پک مدلی پرکاربرد در صنعت بسته بندی!

برای مثال، باید به صورت دقیق و منظم بسته‌بندی کنند، تا محصولات در حین حمل و نقل به خوبی حفظ شوند و به دست مشتری به‌صورت سالم برسند. همچنین، دستگاه های بسته بندی باید با توانایی‌های مختلفی همچون تنظیم درجه حرارت، تغییر اندازه و شکل بسته‌بندی، مواجه شوند.

اخیراً با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های بسته بندی هوشمند و اتوماتیک نیز طراحی و ساخته می‌شوند. این دستگاه‌ها با استفاده از سیستم‌های هوشمند، می‌توانند به‌صورت خودکار بسته‌بندی را انجام دهند و با ارتباط با سایر دستگاه‌ها و سیستم‌های تولید، به بهبود کیفیت و کارایی فرایند تولید کمک کنند.

دستگاه های بسته بندی از اهمیت بسیاری در صنعت‌های مختلف برخوردارند و با توجه به نیازهای مختلف، همچنان در حال توسعه و پیشرفت هستند.

انواع دستگاه های بسته بندی و کاربرد ها و ویژگی ها

دستگاه های بسته بندی انواع مختلفی دارند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به طور کلی برای بسته‌بندی محصولات با اندازه‌ها، شکل‌ها و ویژگی‌های مختلف استفاده می‌شوند.

به عنوان مثال، در صنعت مواد غذایی، دستگاه های بسته بندی جهت بسته‌بندی انواع محصولات از جمله نان، گوشت، ماهی، سبزیجات، شیرینی، قند و ... استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها به دلیل قابلیت بسته‌بندی به شکل‌ها و اندازه‌های مختلف، کاربرد گسترده‌ای در این صنعت دارند و به صورت خودکار و دستی عرضه می‌شوند.

کاربرد دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی در صنایع دارویی نیز استفاده می‌شوند. در این صنعت، دستگاه های بسته بندی به دلیل نیاز به بسته‌بندی دقیق و ایمن محصولات دارویی، بسیار حائز اهمیت هستند. این دستگاه‌ها با استفاده از فناوری‌های مختلفی، از جمله تجهیزات تصویربرداری، سیستم‌های شمارش و قطعه‌بندی، بسته‌بندی دقیق و ایمن محصولات دارویی را انجام می‌دهند.

علاوه بر این، دستگاه های بسته بندی در صنایع مختلفی مانند صنایع الکترونیک، صنایع خودروسازی، صنایع شیمیایی، صنایع کاغذ، صنایع تبدیلی و تولیدی و ... نیز استفاده می‌شوند. در هر صنعت و برای هر نوع محصول، نیاز به بسته‌بندی مناسب و دقیق وجود دارد و دستگاه های بسته بندی با استفاده از فناوری‌های مدرن و کارآمد، این نیاز را برطرف می‌کنند.

جمع بندی کلی

در کل، دستگاه های بسته بندی به دلیل اهمیت بسته‌بندی صحیح و دقیق محصولات در صنایع مختلف، جایگاه مهمی در این صنایع دارند و بهبود کیفیت و ایمنی محصولات را تضمین می‌کنند.

source:

https://vitrinnet.com/c/printing-and-packaging-machines

https://arianzagrosmachinery.com

fa.wikipedia.org

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه بسته بندی و آدرس https://arianzagrosmachinery.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 17
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 46
:: بازدید ماه : 46
:: بازدید سال : 140
:: بازدید کلی : 22151